SERVICE ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΜΑΝΩΛΟΓΛΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

H εταιρία ΜΑΝΩΛΟΓΛΟΥ-MAZDA,εκτός των γνήσιων ανταλλακτικών και αξεσουάρ, είναι σε θέση να σας προσφέρει υπηρεσίες εργοστασιακού service, διάγνωσης, συντήρησης,

Στη ΜΑΝΩΛΟΓΛΟΥ-Mazda δεν ενδιαφερόμαστε απλά για τη φροντίδα του αυτοκινήτου σας, ενδιαφερόμαστε συνολικά για εσάς, τον πελάτη μας.

Τηλεφωνήστε σήμερα στο 2381083088, 2381089388
ή στο manologloumazda@gmail.com

Υπηρεσίες Επισκευής και Συντήρησης Mazda

Κυριακή 26 Ιουνίου 2016

Οδηγούμε το νέο Mazda CX-3 1.5 SkyActiv-D



Τo Mazda CX-3 είναι ο τελευταίος μιας ολόκληρης σειράς από ανταγωνιστές του Nissan Juke, καθώς όλο και περισσότεροι κατασκευαστές σπεύδουν να παρουσιάσουν μοντέλα στη συνεχώς αναπτυσσόμενη κατηγορία των μικρών crossover.
Η Mazda φέρθηκε έξυπνα βασίζοντας το CX-3 στο νέο Mazda2 (αν και είναι ψηλότερο, μακρύτερο και σημαντικά ακριβότερο) διότι έτσι κατάφερε να βγάλει το αυτοκίνητο στην αγορά σχετικά σύντομα – πιο σύντομα, οφείλουμε να πούμε, από οποιαδήποτε μάρκα του Group VW.
Όμως, η τιμή του CX-3 είναι ένα σκαλί πάνω από των περισσότερων μικρών crossover. Ακόμη και η φθηνότερη έκδοση στην Ευρώπη –η προσθιοκίνητη, 2λιτρη βενζίνης με τους 120 PS– κοστίζει αρκετά, ενώ η ακριβότερη, με τον ντίζελ των 105 PS και το αυτόματο κιβώτιο, ξεφεύγει εντελώς.
Στην πραγματικότητα, η Mazda βλέπει το CX-3 και ως ανταγωνιστή της επόμενης γενιάς των μικρών crossover (βλ. μοντέλα του Group VW) οπότε κάνει τα πάντα ώστε καμία έκδοσή του να μη δείχνει «βασική». Η φθηνότερη, η SE, έχει στάνταρ air-condition, σύστημα πολυμέσων με οθόνη 7 ιντσών, αναδιπλούμενους και θερμαινόμενους καθρέφτες, και αλουμινένιες ζάντες 16 ιντσών. Το επόμενο επίπεδο εξοπλισμού, το SE-L, έχει επιπλέον αυτόματο κλιματισμό, πίσω παρκοραντάρ, θερμαινόμενα καθίσματα και καθαριστήρες με αισθητήρα βροχής.
Πώς είναι στην οδήγηση;
Το CX-3 δείχνει αρκετά συμβατικό στην οδήγηση – πράγμα όχι κακό, αφού τα περισσότερα μικρά crossover ούτε αυτό δεν προσφέρουν. Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι σίγουρα σφιχτή, «διαβάζοντας» τις λακκούβες και τους αρμούς των γεφυρών και στέλνοντας τον κραδασμό στην καμπίνα. Όμως το αντιστάθμισμα είναι ο έλεγχος του αμαξώματος, που είναι καλύτερος από ό,τι περιμένεις από ένα αυτοκίνητο του είδους.
Τα χειριστήρια έχουν επίσης στιβαρή αίσθηση.

Τετάρτη 15 Ιουνίου 2016

SERVICE ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΜΑΝΣΗ AIR CONDITION

ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΙΟΥΝΙΟΥ SERVICE ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΜΑΝΣΗ AIR CONDITION ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΑΣ ΜΟΝΟ ΜΕ 10€ .
ΠΛΗΡΟΦ. 2315 525 688 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΟΥ 439)
ΚΑΙ 2381083088 ΣΚΥΔΡΑ

 Δωρεάν Τεχνικός Έλεγχος ΚΤΕΟ. σας προσκαλούμε σε ένα δωρεάν τεχνικό έλεγχο ΚΤΕΟ ειμαστε σε θέση να προσφέρουμε υπηρεσίες, διάγνωσης, συντήρησης,

Τρίτη 14 Ιουνίου 2016

H πρόταση της Mazda στο σύστημα Torque Vectoring

Αντίθετα με τους υπόλοιπους κατασκευαστές που αποσκοπούν σε πιο σπορ κράτημα, η Mazda θα χρησιμοποιήσει το torque vectoring για περισσότερη άνεση στην οδήγηση.
Παρότι γνωστή για τη σπορ συμπεριφορά των μοντέλων της, η Mazda θα ακολουθήσει διαφορετικό από το συνηθισμένο δρόμο επάνω στο θέμα που ονομάζεται torque vectoring.

Θα το ονομάσει G-Vectoring Control και ο σκοπός του είναι να κρατάει τον οδηγό πιο ξεκούραστο σε μεγάλεςαποστάσεις. Η λειτουργία του βασίζεται σε μικρορυθμίσεις στη ροπή του κινητήρα και το πρώτο μοντέλο που θα το χρησιμοποιήσει θα παρουσιαστεί μέσα στο τρέχον έτος.

Όταν το αυτοκίνητο στρίβει, η ηλεκτρονική μονάδα του κινητήρα θα αλλάζει μέσω του χάρτη ανάφλεξης την απόδοση της ροπής, μέσα σε ένα πλαίσιο 3,1 kgm. Με αυτό τον τρόπο οι τροχοί θα στρίβουν πιο εύκολα, χωρίς ο οδηγός να αντιλαμβάνεται ουσιαστικά κάτι από την επέμβαση του συστήματος. Αυτή την επέμβαση ολοκληρώνει η προσθήκη 5 kg σε κάθε έναν από τους εμπρός τροχούς, η οποία κάνει πιο ομαλή τη διαδοχήτων δυνάμεων που δέχεται το πλαίσιο. Όταν για παράδειγμα περνάς από τη φάση της επιτάχυνσης σε αυτή του φρεναρίσματος και ύστερα σε εκείνη του στριψίματος.

Δεν ξέρουμε ποια θα είναι η επιρροή του συστήματος στο σπορ οδηγικό χαρακτήρα των Mazda όμως η εταιρεία ανακοινώνει ότι αυτό το σύστημα θα «μειώνει αισθητά» την ανάγκη για διορθωτικές κινήσεις στοτιμόνι. Ως εκ τούτου οι επιταχύνσεις που δέχονται οι επιβάτες θα έχουν μικρότερες μέγιστες τιμές με ό,τι θετικό αυτό συνεπάγεται στην άνεσή τους.

Παρασκευή 10 Ιουνίου 2016

Ηλεκτρονικό Αρχείο Συντήρησης

Ηλεκτρονικό Αρχείο Συντήρησης

Η μέθοδος της Mazda

Παραδοσιακά, τα service του αυτοκινήτου καταγράφονται και «σφραγίζονται» στο βιβλιάριο Αρχείου Συντήρησης. Στη Mazda έχουμε αναπτύξει το σύστημα του Ηλεκτρονικού Αρχείου Συντήρησης –μια ασφαλή κεντρική βάση δεδομένων, όπου βρίσκεται αποθηκευμένο ολόκληρο το ιστορικό συντήρησης του οχήματός σας– και περιλαμβάνει κάθε όχημα που έχει ταξινομηθεί από τον Ιούλιο του 2006. Γιατί το κάνουμε, όμως, αυτό;

Ενίσχυση της αξίας

Το Ηλεκτρονικό Αρχείο Συντήρησης περιλαμβάνει αναλυτικά όλες τις προκαθορισμένες υπηρεσίες συντήρησης (service) και τους ελέγχους που έχουν πραγματοποιηθεί στο όχημά σας. Ένα πλήρως ενημερωμένο αρχείο αυξάνει τη μεταπωλητική αξία του αυτοκινήτου σας, καθώς ένας υποψήφιος αγοραστής μπορεί εύκολα να ελέγξει το αξιόπιστο και ακριβές ιστορικό συντήρησης.

Ασφάλεια

Αν βρίσκεστε στη διαδικασία αγοράς ή επιθυμείτε να μεταπωλήσετε το Mazda σας, τότε είναι χρήσιμο να γνωρίζετε ότι όλες οι πληροφορίες για το αυτοκίνητο βρίσκονται αποθηκευμένες με ασφάλεια σε μια κεντρική βάση δεδομένων. Έτσι, όχι μόνο δεν χρειάζεται να ανησυχείτε μήπως χάσετε το ιστορικό συντήρησης του αυτοκινήτου αλλά, κυρίως, ότι το ιστορικό δεν περιλαμβάνει παραποιημένες καταχωρήσεις. Για παράδειγμα, καθώς σε κάθε service που πραγματοποιείται σε Επίσημο Επισκευαστή Mazda καταγράφεται και ο εκάστοτε αριθμός χιλιομέτρων, θα είναι εύκολο να ανακαλύψετε αν υπάρχει αλλοιωμένος χιλιομετρητής.

Ευκολία και άνεση



Όταν πραγματοποιείτε ένα service σε έναν Επίσημο Επισκευαστή Mazda, παραλαμβάνετε εκτυπωμένο το επικαιροποιημένο αρχείο συντήρησης, στο οποίο καταγράφονται όλες οι εργασίες που έχουν γίνει. Σε περίπτωση που χάσετε το αντίγραφό σας, ο Επίσημος Επισκευαστής Mazda θα σας προμηθεύσει ένα νέο.

Τρίτη 7 Ιουνίου 2016

Το Mazda3 στα χνάρια του 323

Στα μέσα του 2003 είχε αρχίσει να κατασκευάζεται η πρώτη γενιά του Mazda3 και στα τέλη Απριλίου, ακριβώς 12 χρόνια και 10 μήνες μετά, η παραγωγή του μικρομεσαίου οικογενειακού έφθασε τα 5 εκατ. μονάδες. Πρόκειται για μόλις το δεύτερο μοντέλο της Mazda που ξεπερνά αυτόν τον αριθμό
Το προηγούμενο ήταν το 323 (γνωστό ως Familia εκτός Ευρώπης), το οποίο κατασκευαζόταν από το 1963 μέχρι το 2003. Από τα 5 εκατ. Mazda3, περίπου 700.000 αυτοκίνητα διατέθηκαν στην Ευρώπη. Γραμμές παραγωγής του βρίσκονται στην Ιαπωνία, την Κίνα, την Ταϊλάνδη, το Μεξικό, ενώ συναρμολογείται επίσης σε Μαλαισία και Βιετνάμ
πηγη: newsauto.gr

Παρασκευή 27 Μαΐου 2016

Γνήσιο Λιπαντικό Mazda



Το Γνήσιο Λιπαντικό Mazda έχει ελεγχθεί ειδικά για τον αντίστοιχο κινητήρα ώστε να πληροί τις αυστηρές προδιαγραφές και τα υψηλά πρότυπα ποιότητας της εταιρίας. Για το λόγο αυτό συνιστούμε πάντα τη χρήση Γνήσιου Λιπαντικού Mazda, το οποίο περιέχει ειδικά πρόσθετα για τη μείωση της τριβής που αποτελεί αιτία για την απώλεια ενέργειας και τη φθορά του κινητήρα. Η χρήση Γνήσιου Λιπαντικού Mazda αφενός προσφέρει οικονομία καυσίμου και χαμηλότερα επίπεδα εκπομπών CO2, αφετέρου διασφαλίζει την προστασία του κινητήρα και τις οδηγικές επιδόσεις Mazda. Ειδικότερα:
Για τα βενζινοκίνητα μοντέλα: Dexelia Genuine 5W-30, Dexelia 10W-40 (ο Επίσημος Επισκευαστής θα σας συμβουλεύσει για το κατάλληλο). Για τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα: Dexelia Genuine 5W-30 DPF.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ  ΤΗΛ. ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ  2315 525688

Τετάρτη 25 Μαΐου 2016

Στην Ευρώπη το MX-5 RF

Το «κλειστό» Mazda MX-5 RF ετοιμάζεται να πατήσει για πρώτη φορά ευρωπαϊκό έδαφος, κοσμώντας με την παρουσία του το φετινό Goodwood Festival of Speed. Ας το ξαναθυμηθούμε…

Tο πρωτότυπο Mazda MX-5 RF θα εμφανιστεί στις 23 Ιουνίου στο φετινό Goodwood Festival of Speed, πατώντας για πρώτη φορά ευρωπαϊκό έδαφος.
Αν και ακόμα είναι ανεπίσημο, φαίνεται πως κάποια στιγμή μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2017, θα γίνει η παρουσίαση της έκδοσης παραγωγής του Mazda MX-5 RF.

Στην Ευρώπη το MX-5 RF

Το «κλειστό» Mazda MX-5 RF ετοιμάζεται να πατήσει για πρώτη φορά ευρωπαϊκό έδαφος, κοσμώντας με την παρουσία του το φετινό Goodwood Festival of Speed. Ας το ξαναθυμηθούμε…

Μία από τις πλέον συζητημένες πρεμιέρες της έκθεσης της Νέας Υόρκης ήταν αυτή του Mazda MX-5 RF (Retractable Fastback). Πρόκειται προς το παρόν για ένα πρωτότυπο όχημα και αποτελεί την «μεταμόρφωση» του ΜΧ-5 από ένα «αγνό» roadster, σε ένα targa αυτοκίνητο με hard-top οροφή. Ωστόσο, αν και ακόμα είναι ανεπίσημο, φαίνεται πως κάποια στιγμή μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2017, θα γίνει η παρουσίαση της έκδοσης παραγωγής.

Μέχρι τότε, το MX-5 RF ετοιμάζεται τον επόμενο μήνα να πατήσει για πρώτη φορά ευρωπαϊκό έδαφος. Πιο συγκεκριμένα, το πρωτότυπο της Mazda θα εμφανιστεί στις 23 Ιουνίου στο φετινό Goodwood Festival of Speed, το οποίο θα λάβει χώρα στο Τσίτσεστερ, στο Γουέστ Σάσεξ του Ην. Βασιλείου. Αν θέλετε να θυμηθείτε τα χαρακτηριστικά του νέου MX-5 RF, πατήστε ΕΔΩ, ενώ μην ξεχάσετε να το «χαζέψετε» στο επίσημο video της Mazda.
πηγη:autotriti

Τρίτη 24 Μαΐου 2016

ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ MAZDA 3

Περαιτέρω βελτίωση της εικόνας της ως μία από τις πιο συναρπαστικό επιλογές σε άκρως ανταγωνιστικό τμήμα της Ευρώπης C, το Mazda 3 hatchback και sedan μοντέλο γκάμα κινητήρων line-up έχει διευρυνθεί με την προσθήκη ενός νέου, εξαιρετικά λιτή, Euro 6 συμμορφώνεται, 105 PS SKYACTIV-D 1.5 turbodiesel.
Σημαντική αύξηση της ανταγωνιστικότητας της Mazda 3 εντός του τμήματος, ο νέος κινητήρας διαθέτει μια αναλογία εξαιρετικά χαμηλή συμπίεση 14,8: 1 και κατά παραγγελία υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας στροβίλου. Παράγει CO 2των εκπομπών τόσο χαμηλά όσο 99 g / km και επιστρέφει μέσες τιμές οικονομίας καυσίμου από μόλις 3,8 l / 100 km.Προβάλλει, επίσης, νέα τεχνολογία Natural Sound ομαλότερη, η οποία πραγματοποιεί μια σημαντική μείωση του θορύβου του κινητήρα και των κραδασμών.
Η Mazda 3 περιβάλλει την ακρίβεια μηχανικής φινέτσα της τεχνολογίας SKYACTIV μέσα εκπληκτική, KODO - Soul σχεδιασμού κίνησης. Διαθέτοντας ένα καινοτόμο, ελαφρύ και εξαιρετικά άκαμπτο αμάξωμα, το Mazda 3 είναι ένα από τα ελαφρύτερα μέλη της κατηγορίας C, με τα βάρη κράσπεδο που ξεκινούν από μόλις 1.185 κιλά. Ενεργώντας σε συνδυασμό με την εξαιρετική αεροδυναμική, εξαρτήματα του πλαισίου του συνδυάζει φινέτσα, cosseting οδηγική άνεση και την οικονομία καυσίμου με συναρπαστική δυναμική συμπεριφορά και την άριστη αθλητική

Δευτέρα 2 Μαΐου 2016

Mazda CX-4 κουπέ

Λίγες μέρες πρόλαβαν να περάσουν, από το ντεμπούτο του Mazda CX-4 στο Πεκίνο, και οι πρώτες ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες για την κουπέ εκδοχή του, ήρθαν στην δημοσιότητα.

Φαίνεται πως τα δημιουργικά μυαλά των «κατασκόπων» δεν ησυχάζουν ποτέ, ακόμα και λίγο μετά τις επίσημες παρουσιάσεις των μοντέλων. Κάτι τέτοιο φαίνεται να συνέβη και με το Mazda CX-4, που λίγες μέρες μετά την επίσημη παρουσίαση του, στο σαλόνι αυτοκινήτου στο Πεκίνο, εμφανίστηκαν ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες από την κουπέ εκδοχή του.

Οι περισσότερες εταιρείες παγκοσμίως φαίνεται να εγκαταλείπουν την ιδέα των τρίθυρων hatchback μοντέλων, για τα πιο πρακτικά πεντάθυρα, αλλά αυτή η στροφή, δεν φαίνεται να επηρεάζει τις προτάσεις, για το πώς μπορεί να δείχνει ένα μοντέλο ως κουπέ. 

Εξωτερικά θυμίζει μια shooting brake εκδοχή με μικρό μπροστά μέρος, ωστόσο κοιτώντας το από το πλάι θυμίζει σε αρκετά σημεία το Koeru concept
, που αποτέλεσε τον προάγγελο του CX-4. Οι διαστάσεις της κουπέ εκδοχής του Theophilus, φαίνεται να είναι ίδιες με εκείνες του CX-5.

Στην περίπτωση που το σχέδιο για την τρίθυρη εκδοχή του CX-4 αποφασιστεί να βγει στην παραγωγή, θα υπάρχει μηδαμινός ανταγωνισμός, μιας και η κατηγορία των crossover κουπέ απαρτίζεται από το Mini Paceman, το Range Rover Evoque και λίγα ακόμα μοντέλα.

 

Δευτέρα 4 Απριλίου 2016

Νέος Wankel από την Mazda!

Με ένα νέο περιστροφικό "όπλο" πρόκειται να εφοδιάσει η
Mazda, τον αντικαταστάτη του RX-8, με πληθώρα τεχνολογικών καινοτομιών, που πρόκειται να αυξήσουν την απόδοσή του κατακόρυφα, ακολουθώντας στα χνάρια που "δημιουργικά" χάραξε το παλαιότερο RX-7.

Πριν λίγες μέρες είχαμε αναφέρει το γεγονός ότι η Mazda έχει ξεκινήσει μια εκ βάθρων ανανέωση στους κινητήρες της, με αφορμή την εμφάνιση της νέας γενιάς τους "SkyActiv", με τους πρώτους τέτοιου τύπου να μπαίνουν στο CX-9.  Ήδη η ιαπωνική εταιρία, βρίσκεται σε φάση εξέλιξης των κινητήρων βενζίνης τύπου SkyActiv, όπου πιστεύουν ότι θα μπορέσουν να φτάσουν ακόμα και σε συμπίεση 18:1, πετυχαίνοντας οικονομία καυσίμου της τάξης του 25 με 30% σε σχέση με τις προηγούμενης γενιάς.

Ένα αξιοσημείωτο γεγονός ήταν και ότι στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Tokyo το 2015, είχαν παρουσιάσει μια νεότερη εκδοχή του περιστροφικού κινητήρα Wankel, στο RX-Vision concept. Δεν είναι μυστικό ότι η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία θέλει να τοποθετήσει τον συγκεκριμένο νέο Wankel κινητήρα στον αντικαταστάτη του RX-8, ένα γεγονός που μάλλον χρονικά θα πέσει περίπου στο 2018.

Ήδη υπάρχει στις ΗΠΑ, έγγραφο ευρεσιτεχνίας με τον αριθμό 20160084158, με τίτλο «Περιστροφικός κινητήρας τοποθετημένος σε όχημα», το οποίο δημοσιεύθηκε προ ολίγων ημερών στις 24 Μαρτίου 2016. Και ο νέος κινητήρας Wankel είναι τεχνολογίας SkyActiv , αλλά τι τον κάνει τόσο αξιοσημείωτο;
Καταρχήν, η νέα πατέντα της Mazda, είναι η τοποθέτηση του κινητήρα «ανάποδα» σε σχέση με πριν, δηλαδή, έχει τοποθετηθεί γυρισμένος κατά 180 μοίρες με τον προκάτοχό του. Αυτό το γεγονός οδηγεί, στην τοποθέτηση των θυρίδων εξαγωγής στο επάνω μέρος και της εισαγωγής στο κάτω. Αυτό βοηθά στην αύξηση του μήκους των αυλών εισαγωγής, με συνέπεια την καλύτερη αναπνοή του. Επίσης το ότι η εξαγωγή έχει έρθει στο επάνω μέρος, οδηγεί σε μείωση της διαδρομής των καυσαερίων, και ειδικά στην περίπτωση τοποθέτησης turbo, και την διαδρομή τους προς αυτό.

Αλλη μια καινοτομία του νέου Wankel είναι η δίοδος του αέρα εισαγωγής από κοινή δίοδο και από ανεξάρτητη για τους ρότορες δίοδο. Αυτό «μεταφράζεται» σε καλύτερη αναπνοή του κινητήρα λόγω του φαινομένου της εξαναγκασμένης εξαγωγής και εισαγωγής με την βοήθεια της αδράνειας των καυσαερίων. 

Απ ότι φαίνεται η Mazda μας ετοιμάζει το «κερασάκι στην τούρτα» σε περίπου δυο χρόνια, θέλοντας να μπει αρκετά δυναμικά ξανά στο παιχνίδι των γρήγορων σπορ αυτοκινήτων, με την ισχύ να πολλαπλασιάζεται από turbo, ακολουθώντας στα χνάρια που "δημιουργικά" χάραξε το παλαιότερο RX-7.
 

 

Τετάρτη 23 Μαρτίου 2016

Υπηρεσίες Επισκευής και Συντήρησης Mazda

Υπηρεσίες Επισκευής και Συντήρησης Mazda
 THL 2315525688  2381083088
 Γνήσια ανταλλακτικά MAZDA -
 ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ RX8 ΜΕ ΓΝΗΣΙΟ ΣΥΜΠΙΕΣΟΜΕΤΡΟ MAZDA 
 ΔΩΡΕΑΝ ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ

Τετάρτη 9 Μαρτίου 2016

Προτεραιότητα της Mazda είναι η άριστη εξυπηρέτησή σας

Προς 'ολους τους κατόχους MAZDA
Με την παρούσα επιστολή θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι κατόπιν της πτώχευσης του προηγουμένου εισαγωγέα ,ΕΛΜΑ ΑΕΒΕΑ, η Mazda εκπροσωπείται επίσημα στην Ελλάδα από την εταιρεία Mazda Austria GmbH, η οποία εδρεύει στην Αυστρία και έχει την ευθύνη της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Με την ιδιότητα αυτή και στο πλαίσιο της προσπάθειας μας για την συνεχή ενημέρωση σας για προϊόντα και υπηρεσίες Mazda, χρησιμοποιήσαμε τα στοιχεία που είχατε δηλώσει στον προηγούμενο εισαγωγέα, προκειμένου να επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Προτεραιότητα της Mazda είναι η άριστη εξυπηρέτησή σας. Για να σας εξυπηρετούμε ακόμη καλύτερα. η ΜΑΝΩΛΟΓΛΟΥ Mazda πληροί τα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας και εγγυάται επαγγελματική, εξειδικευμένη και άμεση εξυπηρέτηση. Βρείτε μας στο http://manologlou-mazda.blogspot.gr/ για να μάθετε περισσότερα.
Προσηλωμένοι στον στόχο της άψογης εξυπηρέτησής σας, αναβαθμίζουμε συνεχώς τις υπηρεσίες μας και σας προσφέρουμε :
• Nέα υπηρεσία οδικής βοήθειας Mazda Europe Service. Όπου και να βρίσκεστε, όπου και να ταξιδεύετε σε Ελλάδα και Ευρώπη εσείς και το αυτοκίνητό σας αισθάνεστε πλέον σιγουριά με την νέα πανευρωπαϊκή οδική βοήθεια Mazda Europe Service. Σε περίπτωση βλάβης ή ατυχήματος μπορείτε να επικοινωνείτε 24 ώρες την ημέρα, 365 ημέρες τον χρόνο σε περισσότερες από 40 ευρωπαϊκές χώρες με την Mazda Europe Service. Σε ελάχιστο χρόνο θα είμαστε κοντά σας να σας προσφέρουμε την βοήθεια που χρειάζεστε. Η υπηρεσία Mazda Europe Service παρέχεται δωρεάν μετά την πραγματοποίηση ενός ετήσιου Service. Για περισσότερες πληροφορίες στο http://manologlou-mazda.blogspot.gr/ ή 2315525688 και 2381083088
• Δωρεάν Τεχνικός Έλεγχος ΚΤΕΟ. Στη ΜΑΝΩΛΟΓΛΟΥ-Mazda ενδιαφερόμαστε συνολικά για την ασφάλεια σας και σας προσκαλούμε σε ένα δωρεάν τεχνικό έλεγχο ΚΤΕΟ ειμαστε σε θέση να προσφέρουμε υπηρεσίες, διάγνωσης, συντήρησης, καθώς και όλα τα νομιμοποιητικά έγγραφα ΚΤΕΟ.
Βρείτε μας στο http://manologlou-mazda.blogspot.gr/ ή 2315525688 & 2381083088 και κλείστε σήμερα ένα ραντεβού.

Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2016

Mazda MX-5 χωρίς παρμπρίζ

Το MX-5 Speedster Concept είχε κάνει ντεμπούτο πέρσι στην έκθεση SEMA, αλλά φέτος επιστρέφει στο προσκήνιο μέσω της παρουσίας του στο περίπτερο της Mazda στο Σικάγο.

Το πρωτότυπο είναι ελαφρύτερο κατά 113 κιλά από το MX-5 παραγωγής, ζυγίζοντας μόλις 943 κιλά. Βλέπετε, το παρμπρίζ απλά δεν υπάρχει (έχει τοποθετηθεί ένα μικροσκοπικών διαστάσεων), ενώ τα περισσότερα μέρη έχουν αλλαχτεί από ανθρακονημάτινα.
Οι πόρτες είναι και αυτές carbon, όπως και τα καθίσματα στο εσωτερικό. Η ανάρτηση είναι με ρυθμιζόμενα coilovers από την K&W. Κάτω από το καπό βρίσκεται ο εργοστασιακός κινητήρας, ο οποίος όμως έχει σαφώς ευκολότερη δουλειά, μιας και έχει να κινήσει ένα ελαφρύτερο αμάξωμα.

Μήπως τελικά οι άνθρωποι της Mazda έχουν κάτι στο μυαλό τους και γι αυτό επανεμφανίζουν το πρωτότυπό τους; Μήπως θα είχε νόημα μια έκδοση (περιορισμένης) παραγωγής του MX-5 Speedster, για όσους θέλουν ένα μοναδικό go-kart; Το μέλλον θα δείξει…
 πηγη:autotriti

Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2016

Το νέο Mazda RX-7

Ο νέος Wankel δεν θα αστειεύεται σύμφωνα με τους ανθρώπους της Mazda και αναμένεται να αποδίδει κοντά στους 400 ίππους.

Το μελλοντικό Mazda με Wankel κινητήρα (RX-7 ή RX-8) θα εφοδιάζεται με τον ξεχωριστό περιστροφικό κινητήρα, ο οποίος θα είναι και πάλι turbo, με υψηλή ισχύ και μειωμένες τιμές κατανάλωσης και ρύπων.


Σύμφωνα με τον Υποδιευθυντή του τμήματος Κινητήρων και Κιβωτίων της
Mazda, κ. Tetsushi Marutani, ο νέος κινητήρας θα ονομαστεί «SKYACTIV-R», ωστόσο κ. Marutani αποδείχτηκε «σφίγγα» σε ότι αφορά στα τεχνικά του στοιχεία. Να σημειωθεί ότι οι παλαιότερες πληροφορίες έκαναν λόγο για ένα 1.600άρη Wankel με απόδοση που θα αγγίζει ή και θα ξεπερνά τους 400 ίππους.

Όπως φαίνεται η
Mazda ετοιμάζει κάτι πολύ δυνατό για το επόμενο σπορ κουπέ της, το οποίο θα βασίζεται στο πρωτότυπο RX Vision που είδαμε στην τελευταία Έκθεση του Τόκιο. Το νέο μοντέλο πιθανόν να βγει στην παραγωγή το 2017, όταν η Mazda θα γιορτάσει τα 50 χρόνια του Wankel.

πηγη: autotriti