SERVICE ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΜΑΝΩΛΟΓΛΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Η MAZDA ΜΑΝΩΛΟΓΛΟΥ είναι ο επίσημος εξουσιοδοτημένος επισκευαστής Mazda για τους Νομούς Πέλλας, Θεσσαλονίκη, Κιλκίς, Ημαθίας, Πιερίας, Φλώρινας .

H εταιρία ΜΑΝΩΛΟΓΛΟΥ-MAZDA,εκτός των γνήσιων ανταλλακτικών και αξεσουάρ, είναι σε θέση να σας προσφέρει υπηρεσίες εργοστασιακού service, διάγνωσης, συντήρησης, καθώς και όλα τα νομιμοποιητικά έγγραφα ΚΤΕΟ (π.χ. Βεβαίωση Ελκτικής Ικανότητας Οχήματος, Πιστοποιητικό Συμμόρφωσης, άρση παρακράτησης κυριότητας κ.λπ.).
Αναλαμβάνουμε να παραλάβουμε και σας το παραδώσουμε έτοιμο για ότι και αν χρειαστεί το δικό σας MAZDA σε όλη την πόλη της ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 2315 525688

Στη ΜΑΝΩΛΟΓΛΟΥ-Mazda δεν ενδιαφερόμαστε απλά για τη φροντίδα του αυτοκινήτου σας, ενδιαφερόμαστε συνολικά για εσάς, τον πελάτη μας.

Τηλεφωνήστε σήμερα στο 2315 525 688 ή 2381083088, 2381089388
ή στο manologloumazda@gmail.com

Παρασκευή, 12 Ιανουαρίου 2018

Η Toyota και η Mazda κατασκευάζουν εργοστάσιο αυτοκινήτων στην Αλαμπάμα των ΗΠΑ

Η Toyota και η Mazda θα κατασκευάσουν από κοινού εργοστάσιο που θα κοστίσει 1,6 δισ. δολάρια στην Αλαμπάμα
Η Toyota και η Mazda επιβεβαίωσαν την Τετάρτη 10 Ιανουαρίου 2017, ότι θα κατασκευάσουν από κοινού εργοστάσιο που θα κοστίσει 1,6 δισ. δολάρια στην Αλαμπάμα, το οποίο θα απασχολεί μέχρι και 4.000 εργαζόμενους, μία κίνηση που θα ευχαριστήσει τον πρόεδρο των ΗΠΑ Donald Trump που θέλει οι αυτοκινητοβιομηχανίες να επεκτείνουν την παραγωγή τους στη χώρα.
Ο πρόεδρος της Toyota Akio Toyoda και ο πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Mazda Masamichi Kogai εμφανίστηκαν μαζί με τον Κυβερνήτη της Αλαμπάμα Kay Ivey στο Μοντγκόμερι σε εκδήλωση που επιβεβαίωσε την απόφαση, όπως ανέφεραν οι εταιρείες.

Το εργοστάσιο, το οποίο θα παράγει 300.000 οχήματα ετησίως, πρόκειται να κατασκευαστεί σε μια περιοχή 2.500 στρεμμάτων το 2021, περίπου 14 μίλια από το εργοστάσιο κινητήρων της Toyota στο Χάντσβιλ.
Η Toyota σχεδιάζει να κατασκευάσει τα αυτοκίνητα Corolla στο εργοστάσιο, ενώ η Mazda θα κατασκευάσει τα crossover SUV.
Η Αλαμπάμα παρέχει φορολογικά κίνητρα, το σύνολο των οποίων δεν ήταν άμεσα γνωστά.
Πηγές αναφέρουν ότι αναμένεται να είναι κοντά στο 1 δισ. δολάρια για πολλά χρόνια.
Ο δήμαρχος του Χάντσβιλ, δήλωσε ότι το εργοστάσιο θα προσφέρει θέσεις εργασίας για δεκαετίες στην πόλη και στην Αλαμπάμα. 
Μεταξύ των πολιτειών της Αμερικής, η Αλαμπάμα είναι ήδη ο πέμπτος μεγαλύτερος παραγωγός αυτοκινήτων και ελαφρών φορτηγών. 
Η πολιτεία έχει περισσότερους από 150 σημαντικούς προμηθευτές αυτοκινήτων και 57.000 θέσεις εργασίας στην αυτοκινητοβιομηχανία.
Πριν από δύο δεκαετίες, η Αλαμπάμα δαπάνησε περίπου 250 εκατομμύρια δολάρια για να βοηθήσει τη Mercedes-Benz να κατασκευάσει εργοστάσιο αυτοκινήτων στην Τουσκαλούζα, προκαλώντας τη γέννηση της αυτοκινητοβιομηχανίας στην πολιτεία.
Το Σεπτέμβριο, η Daimler δήλωσε ότι θα επενδύσει 1 δισ. δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο της Mercedes-Benz στην Αλαμπάμα και να αρχίσει να κατασκευάζει ηλεκτρικά οχήματα επαγγελματικής χρήσης από το 2020.
Η Αλαμπάμα φιλοξενεί επίσης μονάδες συναρμολόγησης της Honda και της Hyundai. Μια μονάδα συναρμολόγησης της Kia λειτουργεί κοντά στα σύνορα της Αλαμπάμα με τη Γεωργία.
Η Mazda και η Toyota δήλωσαν ότι εξακολουθούν να χρειάζονται εγκρίσεις και εξουσιοδότηση από τις αντιμονοπωλιακές αρχές για τη νέα κοινοπραξία. 
Ανακοίνωσαν μια κεφαλαιακή συμμαχία τον Αύγουστο και σχεδιάζουν να αναπτύξουν από κοινού την τεχνολογία για τα ηλεκτρικά οχήματα.
Ο Trump στο twitter τον Μάρτιο ζήτησε "να κατασκευαστούν νέα εργοστάσια στις ΗΠΑ για τα αυτοκίνητα που πωλούνται στις ΗΠΑ". 
Πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες ανακοίνωσαν επεκτάσεις εγκαταστάσεων ή καινούργιων εργοστασίων, αλλά δεν έχουν ανακοινωθεί άλλες νέες εγκαταστάσεις παραγωγής αυτοκινήτων στις ΗΠΑ.
Τα τελευταία 30 χρόνια, η Toyota, μαζί με τις γερμανικές και τις ασιατικές εταιρείες, έχουν κατασκευάσει μια δεύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στις ΗΠΑ, της οποίας το μέγεθος και η απασχόληση ανταγωνίζονται τις δραστηριότητες των αυτοκινητοβιομηχανιών του Ντιτρόιτ, με νεότερες εγκαταστάσεις και λιγότερους συνδικαλιστές.
Οι ετιαρίες επιθυμούν εγκαταστάσεις συναρμολόγησης αυτοκινήτων, επειδή πληρώνουν συνήθως υψηλότερους από τους μέσους μισθούς και καταργούν θέσεις εργασίας σε προμηθευτές και εταιρείες παροχής υπηρεσιών. 
Οι νότιες πολιτείες έχουν φιλοξενήσει την πλειοψηφία από τις γερμανικές και τις ασιατικές αυτοκινητοβιομηχανίες. 
Αυτές οι πολιτείες έχουν γενικά καλή υποδομή μεταφορών, φιλικές προς τις επιχειρήσεις ρυθμιστικές αρχές και γενικά αντι-συνδικαλιστές πολιτικούς.

www.bankingnews.gr
Δημοσίευση σχολίου