SERVICE ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΜΑΝΩΛΟΓΛΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Η MAZDA ΜΑΝΩΛΟΓΛΟΥ είναι ο επίσημος εξουσιοδοτημένος επισκευαστής Mazda για τους Νομούς Πέλλας, Θεσσαλονίκη, Κιλκίς, Ημαθίας, Πιερίας, Φλώρινας .

H εταιρία ΜΑΝΩΛΟΓΛΟΥ-MAZDA,εκτός των γνήσιων ανταλλακτικών και αξεσουάρ, είναι σε θέση να σας προσφέρει υπηρεσίες εργοστασιακού service, διάγνωσης, συντήρησης, καθώς και όλα τα νομιμοποιητικά έγγραφα ΚΤΕΟ (π.χ. Βεβαίωση Ελκτικής Ικανότητας Οχήματος, Πιστοποιητικό Συμμόρφωσης, άρση παρακράτησης κυριότητας κ.λπ.).
Αναλαμβάνουμε να παραλάβουμε και σας το παραδώσουμε έτοιμο για ότι και αν χρειαστεί το δικό σας MAZDA σε όλη την πόλη της ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 2315 525688

Στη ΜΑΝΩΛΟΓΛΟΥ-Mazda δεν ενδιαφερόμαστε απλά για τη φροντίδα του αυτοκινήτου σας, ενδιαφερόμαστε συνολικά για εσάς, τον πελάτη μας.

Τηλεφωνήστε σήμερα στο 2315 525 688 ή 2381083088, 2381089388
ή στο manologloumazda@gmail.com

Τετάρτη, 28 Ιουνίου 2017

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το AdBlue στα diesel

Στην προσπάθειά τους να περιορίσουν τους ρύπους των diesel στην Ευρώπη και κυρίως, των επιβλαβών οξειδίων του αζώτου (NOx), οι κατασκευαστές έχουν οδηγηθεί στη λύση του AdBlue, ενός υδατικού διαλύματος που μειώνει δραστικά ταNOx των diesel. Παρακάτω, μπορείτε να μάθετε τα πάντα για το AdBlue.
Τι είναι το AdBlue;
Το AdBlue είναι ένα υδατικό διάλυμα που αποτελείται από 32,5% ουρία υψηλής καθαρότητας και 67,5% απιονισμένο νερό (σύμφωνα με το πρότυπο ISO 22241). Χρησιμοποιείται σε βαρέα οχήματα που είναι εξοπλισμένα με την τεχνολογία SCR όπως φορτηγά, λεωφορεία, απορριμματοφόρα και από τον Σεπτέμβριο του 2014 και σε ορισμένα πετρελαιοκίνητα επιβατικά οχήματα.
Ποια είναι η χρήση του AdBlue;
Το AdBlue σε συνδυασμό με την τεχνολογία SCR, μετατρέπει το 85% των ΝΟx (οξειδίων του αζώτου που προέρχονται από τα καυσαέρια του πετρελαιοκίνητου οχήματος σας) σε αβλαβές άζωτο και υδρατμούς. Ως εκ τούτου, τα NOx, που είναι σημαντική πηγή της ατμοσφαιρικής ρύπανσης μειώνονται δραστικά.
Τι είναι η τεχνολογία SCR;
Η SCR (Selective Catalytic Reduction: Εκλεκτική Καταλυτική Αναγωγή) είναι το όνομα μιας από τις τεχνολογίες επεξεργασίας καυσαερίων για τα οχήματα ντίζελ, μέσω της οποίας μετατρέπονται τα οξείδια του αζώτου (NOx) σε υδρατμούς και άζωτο, χάρη στη χρήση του AdBlue. Ο αέρας που αναπνέουμε αποτελείται από 80% άζωτο, το οποίο είναι εντελώς ακίνδυνο. ΤοAdBlue εγχέεται στο σωλήνα της εξάτμισης, που βρίσκεται πριν από τον καταλύτη SCR και μετά τον κινητήρα. Όταν θερμανθεί μέσα στο σωλήνα της εξάτμισης, το AdBlue αποσυντίθεται σε αμμωνία (ΝΗ3) και διοξείδιο του άνθρακα (CO2). Όταν τα οξείδια του αζώτου NOx αντιδράσουν με την αμμωνία μέσα στον καταλύτη, τα επιβλαβή NOx μετατρέπονται σε αβλαβές άζωτο (Ν2) και νερό (H2O) .
Είναι το αυτοκίνητό μου εξοπλισμένο με την τεχνολογία SCR;
Για να μάθετε αν το αυτοκίνητό σας είναι εξοπλισμένο με την τεχνολογία SCR, μπορείτε να ανατρέξετε στο εγχειρίδιο του οχήματος σας ή να επικοινωνήσετε με την αντιπροσωπεία.  Επίσης, αν παρατηρήσετε το χαρακτηριστικό στόμιο πλήρωσης της δεξαμενής AdBlue στο αυτοκίνητο, τότε το αυτοκίνητό σας είναι εξοπλισμένο με SCR.
Πού βρίσκεται ο σωλήνας πλήρωσης AdBlue στο αυτοκίνητό μου;
Η θέση του σωλήνα πλήρωσης ρεζερβουάρ AdBlue εξαρτάται από το μοντέλο του οχήματός σας. Σε ορισμένα μοντέλα βρίσκεται δίπλα στο στόμιο πλήρωσης diesel. Σε άλλα είναι στο πορτμπαγκάζ και σε άλλα οχήματα είναι κάτω από το καπό.
Ποια είναι η χωρητικότητα της δεξαμενής AdBlue;
Η χωρητικότητα της δεξαμενής AdBlue εξαρτάται και πάλι από το μοντέλο του οχήματός σας. Σε γενικές γραμμές, κυμαίνεται μεταξύ 8 λίτρων και 25 λίτρων.
Ποια είναι η συχνότητα πλήρωσης της δεξαμενής AdBlue;
Όπως συμβαίνει και με το καύσιμο, υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που επηρεάζουν την κατανάλωση του AdBlue: ο τύπος του οχήματος, ο τύπος του κινητήρα, το φορτίο του οχήματος, οι καιρικές συνθήκες (χιόνι, άνεμος, βροχή, κ.λπ.) και το στυλ οδήγησης. Επιπλέον, το μέγεθος της δεξαμενής AdBlue μπορεί να ποικίλλει σημαντικά. Συνεπώς, η συχνότητα ξαναγεμίσματος εξαρτάται ιδιαίτερα από το όχημα.
Μπορώ να ξαναγεμίσω τη δεξαμενή AdBlue μόνος μου;
Ναι, υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Ωστόσο, ανάλογα με το όχημα, η πρόσβαση στο σωλήνα πλήρωσης της δεξαμενής AdBlueείναι περισσότερο ή λιγότερο εύκολη. Επίσης, σε ορισμένα οχήματα πρέπει να γίνει επαναφορά στο ταμπλό, ώστε να σβήσει η προειδοποιητική λυχνία AdBlue, για την οποία ενδεχομένως να χρειαστεί να επισκεφθείτε την αντιπροσωπεία.
Ποια είναι η κατανάλωση AdBlue σε σύγκριση με την κατανάλωση καυσίμων;
Η κατανάλωση AdBlue ποικίλλει και εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Για τα επιβατικά αυτοκίνητα που πωλήθηκαν μεταξύ 2013 και 2016, η κατανάλωση AdBlue είναι περίπου 1,5 λτ. κάθε 100 λτ. diesel.
Το AdBlue που πωλείται στο πρατήριο καυσίμων είναι συμβατό με το όχημά μου;
H τεχνολογία SCR σχεδιάστηκε, ώστε να χρησιμοποιεί υγρό που καλύπτει τις απαιτήσεις της προδιαγραφής ISO 22241. Τα προϊόντα με την ετικέτα AdBlue πληρούν τη συγκεκριμένη προδιαγραφή και εξασφαλίζουν την σωστή λειτουργία του συστήματος SCR ανεξαρτήτως της μάρκας του αυτοκινήτου σας.
Αν ξαναγεμίσω την δεξαμενή AdBlue μόνος μου, θα χάσω την εγγύηση του κατασκευαστή;
Όχι, δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος. Ωστόσο, να είστε προσεκτικοί: Οι περισσότεροι κατασκευαστές αυτοκινήτων δεν θα δεχθούν τις αξιώσεις εγγύησης εάν χρησιμοποιείτε προϊόν το οποίο δεν συμμορφώνεται με την ISO 22241.
Ποιες είναι οι προφυλάξεις κατά τη χρήση του AdBlue;
Το AdBlue είναι πολύ εύκολο στη χρήση και αβλαβές. Δεν είναι ούτε καύσιμο, ούτε πρόσθετο καυσίμου. Είναι μη εύφλεκτο, μη εκρηκτικό, αβλαβές για το περιβάλλον και ως μεταφερόμενο υγρό ταξινομείται στην κατηγορία της ελάχιστης επικινδυνότητας. Εάν χυθεί AdBlue στα χέρια σας, τα ρούχα σας ή το αυτοκίνητό σας, απλά ξεπλύνετε με νερό.
Έχει το AdBlue κάποιο αντίκτυπο στην απόδοση του κινητήρα;
Το AdBlue δεν έχει άμεση επίπτωση στη λειτουργία του κινητήρα. Βοηθά στη μείωση των ρυπογόνων εκπομπών, ώστε να ανταποκρίνονται στα επίπεδα των ευρωπαϊκών προτύπων. Ωστόσο, σε περίπτωση μη συμπλήρωσης της δεξαμενής AdBlue, η απόδοση του κινητήρα μπορεί περιοριστεί ή το όχημα να σταματήσει.
Τι θα συμβεί αν δεν ξαναγεμίσω τη δεξαμενή AdBlue;
Εάν δεν ξαναγεμίσετε τη δεξαμενή, θα ενεργοποιηθούν άλλα επίπεδα συναγερμού ανάλογα με τη διανυόμενη απόσταση και τις επανεκκινήσεις του κινητήρα. Σε πρώτη φάση, οι ειδοποιήσεις αυτές είναι οπτικές ή/και ηχητικές. Στη συνέχεια, οι επιδόσεις του κινητήρα θα περιοριστούν. Το τελευταίο στάδιο είναι η μη δυνατότητα επανεκκίνησης του αυτοκίνητου αν δεν γίνει πλήρωση της δεξαμενής AdBlue.
Πηγή: Total.gr
Δημοσίευση σχολίου