SERVICE ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΜΑΝΩΛΟΓΛΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

H εταιρία ΜΑΝΩΛΟΓΛΟΥ-MAZDA,εκτός των γνήσιων ανταλλακτικών και αξεσουάρ, είναι σε θέση να σας προσφέρει υπηρεσίες εργοστασιακού service, διάγνωσης, συντήρησης,

Στη ΜΑΝΩΛΟΓΛΟΥ-Mazda δεν ενδιαφερόμαστε απλά για τη φροντίδα του αυτοκινήτου σας, ενδιαφερόμαστε συνολικά για εσάς, τον πελάτη μας.

Τηλεφωνήστε σήμερα στο 2381083088, 2381089388
ή στο manologloumazda@gmail.com

Υπηρεσίες Επισκευής και Συντήρησης Mazda

Κυριακή 26 Ιουνίου 2016

Οδηγούμε το νέο Mazda CX-3 1.5 SkyActiv-D



Τo Mazda CX-3 είναι ο τελευταίος μιας ολόκληρης σειράς από ανταγωνιστές του Nissan Juke, καθώς όλο και περισσότεροι κατασκευαστές σπεύδουν να παρουσιάσουν μοντέλα στη συνεχώς αναπτυσσόμενη κατηγορία των μικρών crossover.
Η Mazda φέρθηκε έξυπνα βασίζοντας το CX-3 στο νέο Mazda2 (αν και είναι ψηλότερο, μακρύτερο και σημαντικά ακριβότερο) διότι έτσι κατάφερε να βγάλει το αυτοκίνητο στην αγορά σχετικά σύντομα – πιο σύντομα, οφείλουμε να πούμε, από οποιαδήποτε μάρκα του Group VW.
Όμως, η τιμή του CX-3 είναι ένα σκαλί πάνω από των περισσότερων μικρών crossover. Ακόμη και η φθηνότερη έκδοση στην Ευρώπη –η προσθιοκίνητη, 2λιτρη βενζίνης με τους 120 PS– κοστίζει αρκετά, ενώ η ακριβότερη, με τον ντίζελ των 105 PS και το αυτόματο κιβώτιο, ξεφεύγει εντελώς.
Στην πραγματικότητα, η Mazda βλέπει το CX-3 και ως ανταγωνιστή της επόμενης γενιάς των μικρών crossover (βλ. μοντέλα του Group VW) οπότε κάνει τα πάντα ώστε καμία έκδοσή του να μη δείχνει «βασική». Η φθηνότερη, η SE, έχει στάνταρ air-condition, σύστημα πολυμέσων με οθόνη 7 ιντσών, αναδιπλούμενους και θερμαινόμενους καθρέφτες, και αλουμινένιες ζάντες 16 ιντσών. Το επόμενο επίπεδο εξοπλισμού, το SE-L, έχει επιπλέον αυτόματο κλιματισμό, πίσω παρκοραντάρ, θερμαινόμενα καθίσματα και καθαριστήρες με αισθητήρα βροχής.
Πώς είναι στην οδήγηση;
Το CX-3 δείχνει αρκετά συμβατικό στην οδήγηση – πράγμα όχι κακό, αφού τα περισσότερα μικρά crossover ούτε αυτό δεν προσφέρουν. Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι σίγουρα σφιχτή, «διαβάζοντας» τις λακκούβες και τους αρμούς των γεφυρών και στέλνοντας τον κραδασμό στην καμπίνα. Όμως το αντιστάθμισμα είναι ο έλεγχος του αμαξώματος, που είναι καλύτερος από ό,τι περιμένεις από ένα αυτοκίνητο του είδους.
Τα χειριστήρια έχουν επίσης στιβαρή αίσθηση.

Το τιμόνι είναι ακριβές με σωστό βάρος και ο λεβιές ταχυτήτων είναι θετικός, μαλακός και με την ευχάριστη μηχανική αίσθηση στο κούμπωμα που έχει στο Mazda3.
Οι επιδόσεις είναι επαρκείς χωρίς να είναι γρήγορες. Δοκιμάσαμε το 1.5 ντίζελ, που μάλλον θα είναι το πιο δημοφιλές, και έχει αξιοπρεπή αποθέματα ροπής από χαμηλές στροφές ώστε να μη δυσκολεύεται να διατηρεί έναν σβέλτο ρυθμό. Κι αυτό είναι ευτύχημα, διότι ο κινητήρας έχει μια τραχιά χροιά όταν ανεβάζεις πάνω από 2.500 rpm. Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι ο 2λιτρος βενζινοκινητήρας των 150 PS δεν είναι πολύ πιο ήσυχος, αν και ανεβάζει στροφές πιο ομαλά.
Η καμπίνα είναι αρκετά μεγάλη για να χωρέσει 4 ενήλικους, αν και οι ψηλοί πιθανώς θα διαμαρτυρηθούν για περιορισμένο χώρο για τα γόνατά τους, αν μείνουν στο πίσω κάθισμα για μεγάλες διαδρομές. Το πορτμπαγκάζ των 350 λίτρων είναι αξιοπρεπές, αλλά τίποτε περισσότερο. Μην ξεχνάμε ότι το CX-3 είναι ένα ψηλωμένο σουπερμίνι και δεν μπορεί να ανταγωνιστεί ένα μικρομεσαίο χάτσμπακ σε πρακτικότητα.
πηγη:autocar



















Δεν υπάρχουν σχόλια: