Αντίθετα με τους υπόλοιπους κατασκευαστές που αποσκοπούν σε πιο σπορ κράτημα, η Mazda θα χρησιμοποιήσει το torque vectoring για περισσότερη άνεση στην οδήγηση.
Παρότι γνωστή για τη σπορ συμπεριφορά των μοντέλων της, η Mazda θα ακολουθήσει διαφορετικό από το συνηθισμένο δρόμο επάνω στο θέμα που ονομάζεται torque vectoring.
Θα το ονομάσει G-Vectoring Control και ο σκοπός του είναι να κρατάει τον οδηγό πιο ξεκούραστο σε μεγάλεςαποστάσεις. Η λειτουργία του βασίζεται σε μικρορυθμίσεις στη ροπή του κινητήρα και το πρώτο μοντέλο που θα το χρησιμοποιήσει θα παρουσιαστεί μέσα στο τρέχον έτος.
Όταν το αυτοκίνητο στρίβει, η ηλεκτρονική μονάδα του κινητήρα θα αλλάζει μέσω του χάρτη ανάφλεξης την απόδοση της ροπής, μέσα σε ένα πλαίσιο 3,1 kgm. Με αυτό τον τρόπο οι τροχοί θα στρίβουν πιο εύκολα, χωρίς ο οδηγός να αντιλαμβάνεται ουσιαστικά κάτι από την επέμβαση του συστήματος. Αυτή την επέμβαση ολοκληρώνει η προσθήκη 5 kg σε κάθε έναν από τους εμπρός τροχούς, η οποία κάνει πιο ομαλή τη διαδοχήτων δυνάμεων που δέχεται το πλαίσιο. Όταν για παράδειγμα περνάς από τη φάση της επιτάχυνσης σε αυτή του φρεναρίσματος και ύστερα σε εκείνη του στριψίματος.
Δεν ξέρουμε ποια θα είναι η επιρροή του συστήματος στο σπορ οδηγικό χαρακτήρα των Mazda όμως η εταιρεία ανακοινώνει ότι αυτό το σύστημα θα «μειώνει αισθητά» την ανάγκη για διορθωτικές κινήσεις στοτιμόνι. Ως εκ τούτου οι επιταχύνσεις που δέχονται οι επιβάτες θα έχουν μικρότερες μέγιστες τιμές με ό,τι θετικό αυτό συνεπάγεται στην άνεσή τους.
Παρότι γνωστή για τη σπορ συμπεριφορά των μοντέλων της, η Mazda θα ακολουθήσει διαφορετικό από το συνηθισμένο δρόμο επάνω στο θέμα που ονομάζεται torque vectoring.
Θα το ονομάσει G-Vectoring Control και ο σκοπός του είναι να κρατάει τον οδηγό πιο ξεκούραστο σε μεγάλεςαποστάσεις. Η λειτουργία του βασίζεται σε μικρορυθμίσεις στη ροπή του κινητήρα και το πρώτο μοντέλο που θα το χρησιμοποιήσει θα παρουσιαστεί μέσα στο τρέχον έτος.
Όταν το αυτοκίνητο στρίβει, η ηλεκτρονική μονάδα του κινητήρα θα αλλάζει μέσω του χάρτη ανάφλεξης την απόδοση της ροπής, μέσα σε ένα πλαίσιο 3,1 kgm. Με αυτό τον τρόπο οι τροχοί θα στρίβουν πιο εύκολα, χωρίς ο οδηγός να αντιλαμβάνεται ουσιαστικά κάτι από την επέμβαση του συστήματος. Αυτή την επέμβαση ολοκληρώνει η προσθήκη 5 kg σε κάθε έναν από τους εμπρός τροχούς, η οποία κάνει πιο ομαλή τη διαδοχήτων δυνάμεων που δέχεται το πλαίσιο. Όταν για παράδειγμα περνάς από τη φάση της επιτάχυνσης σε αυτή του φρεναρίσματος και ύστερα σε εκείνη του στριψίματος.
Δεν ξέρουμε ποια θα είναι η επιρροή του συστήματος στο σπορ οδηγικό χαρακτήρα των Mazda όμως η εταιρεία ανακοινώνει ότι αυτό το σύστημα θα «μειώνει αισθητά» την ανάγκη για διορθωτικές κινήσεις στοτιμόνι. Ως εκ τούτου οι επιταχύνσεις που δέχονται οι επιβάτες θα έχουν μικρότερες μέγιστες τιμές με ό,τι θετικό αυτό συνεπάγεται στην άνεσή τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου