SERVICE ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΜΑΝΩΛΟΓΛΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

H εταιρία ΜΑΝΩΛΟΓΛΟΥ-MAZDA,εκτός των γνήσιων ανταλλακτικών και αξεσουάρ, είναι σε θέση να σας προσφέρει υπηρεσίες εργοστασιακού service, διάγνωσης, συντήρησης,

Στη ΜΑΝΩΛΟΓΛΟΥ-Mazda δεν ενδιαφερόμαστε απλά για τη φροντίδα του αυτοκινήτου σας, ενδιαφερόμαστε συνολικά για εσάς, τον πελάτη μας.

Τηλεφωνήστε σήμερα στο 2381083088, 2381089388
ή στο manologloumazda@gmail.com

Υπηρεσίες Επισκευής και Συντήρησης Mazda

Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014

Το νέο Mazda CX-3



Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το μικρό αδερφάκι του Mazda CX-5 ήταν ένα αυτοκίνητο που αναμενόταν με μεγάλο ενδιαφέρον.

Και τούτο καθώς έρχεται να ισχυροποιήσει έτι περαιτέρω και να εμπλουτίσει την ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατηγορία της αυτοκινητικής αγοράς: Αυτή που έχει στις τάξεις της SUV και crossover με μέγεθος επιπέδου σουπερμίνι, αυτοκίνητα σχεδιασμένα κυρίως για αστική χρήση και λιγότερο για μεγάλες εξορμήσεις.

Οι μεγάλες πωλήσεις και πετυχαίνουν τα Nissan Juke, Opel Mokka, Peugeot 2008 και τελευταίως το Citröen C4 Cactus αποδεικνύουν ότι υπάρχει ισχυρή ζήτηση για ψηλωμένα χάτσμπακ που δίνουν εποπτική θέαση του δρόμου στον οδηγό, αλλά δεν χρειάζεται να βγάλεις και το χτικιό για να βρεις μια θέση πάρκινγκ.

Ένα ψηλωμένο 2άρι
Το νέο Mazda CX-3 δεν είναι πιο κοντό από τον ανταγωνισμό του, περιλαμβανομένων και των επερχόμενων Fiat 500X, Honda HR-V, Jeep Renegade και της νέας γενιάς του Suzuki Vitara. Κάτω από τις λαμαρίνες, το CX-3 βασίζεται ευρέως στο Mazda2 –ακόμη και το ταμπλό του είναι το ίδιο. Το CX-3 είναι λίγο πιο φαρδύ από το ιαπωνικό σουπερμίνι, ωστόσο το μεταξόνιο παραμένει το ίδιο. Στο χωροταξικό τομέα προσφέρει περισσότερο αέρα για το κεφάλι των επιβατών, καθώς δεν επιβαρύνεται από την κεκλιμένη οροφή πίσω, αλλά παράλληλα έρχεται με 264 lt να τοποθετηθεί στη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ ανάμεσα στα 250 lt του Mazda2 και τα 364 lt του Μazda3.


Το νέο CX-3 σχεδιάστηκε στο στούντιο της Mazda στην Ιαπωνία. Ο επιτυχής του σχεδιασμός ήταν προφανής και μόλις η ιθύνουσα ομάδα της ιαπωνικής εταιρείας αντίκρισε για πρώτη φορά το πρωτότυπο σε αναλογία 1:1 εντυπωσιάστηκε τόσο που απλώς είπε, «φτιάξτε το». Και πράγματι πρόκειται για ένα σχεδιασμό που αναδίδει κάτι τις το παγκοίνως γοητευτικό και σαφώς δεν δημιουργεί φανατικούς φίλους ή άσπονδους εχθρούς όπως το Juke ή το Jeep Renegade.

Η καμπίνα προέρχεται αυτούσια από το Mazda2, μεταφέροντας ταυτόχρονα και τα εγγενή χαρακτηριστικά της στο CX-3: Κομψότητα και σχετική ευρυχωρία. Οπότε οι αρχική εντύπωση διαγράφεται θετική.

Στο νέο Mazda CX-3, η επιλογή των κινητήρων περιορίζεται σε δύο μοτέρ, τουλάχιστον αυτά που είχαμε διαθέσιμα στην πρώτη παγκόσμια παρουσίαση του αυτοκινήτου. Μια παρουσίαση που περιελάμβανε στο μενού και μια ιδιωτική πίστα, 120 km νοτιοδυτικά της Μελβούρνης, στην Αυστραλία. Η χώρα αυτή επιλέχτηκε προφανώς για τη έκρηξη στις πωλήσεις των SUV της Mazda στην αυστραλέζικη αγορά, με αιχμή του δόρατος -το CX-5.

Μικρό ντίζελ, μεγάλο βενζίνη
Το πρώτο αυτοκίνητο που οδηγήσαμε ήταν ένα πληθωρικά εξοπλισμένο CX-3 με 18άρες αλουμινένιες ζάντες που φορούσε το 1.500άρι μοτέρ ντίζελ Skyactiv-D (105 PS @ 4.000 rpm και 22,4 kgm @ 1400-3200 rpm) και είχε σύστημα τετρακίνησης on demand.
Το μοτέρ διαθέτει σχετικά εκλεπτυσμένη λειτουργία, αλλά του λείπει η δύναμη, ειδικά στην εκκίνηση από στάση.

Όταν όμως βρίσκεσαι εν κινήσει, διατηρεί έως και άνετο ρυθμό χωρίς μεγάλη προσπάθεια, με αξιοπρεπή ελαστικότητα και καλό άπλωμα της ροπής. Το προαιρετικό 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων έχει καλή «διαισθητική» λειτουργία στα κατεβάσματα, βοηθώντας όταν απαιτηθεί γρήγορη επιτάχυνση ή προσπέρασμα.

Προς το παρόν, η Mazda δεν έχει δώσει επίσημα νούμερα για επιδόσεις και κατανάλωση, αλλά χάρη στην έξυπνη τεχνολογία εξοικονόμησης καυσίμου Skyactiv, το ίδιο μοτέρ στο Mazda2 πετυχαίνει μέση τυποποιημένη κατανάλωση 3,8 lt/100 km και εκπομπές CO2 89 g/km. Οπότε, ακόμη κι αν προσθέσουμε την τετρακίνηση και το αυτόματο σασμάν, το νέο CX-3 δεν θα είναι ένα ακριβό αυτοκίνητο στη χρήση.

Το μικρό Mazda πετυχαίνει μια καλή ισορροπία μεταξύ σωστής αίσθησης στο τιμόνι και αποδεκτής άνεσης στην κύλιση σε ανώμαλο δρόμο, ακόμη και με τις θηριώδεις ζάντες του αυτοκινήτου δοκιμής. Στην πραγματικότητα, το CX-3 πατάει με την ίδια αυτοπεποίθηση και σταθερότητα με το χάτσμπακ και δεν παρουσιάζει την ανώφελη κλίση ή την «ταραχή» κάποιων SUV.

Το επόμενο αυτοκίνητο που οδηγήσαμε ήταν ένα δίλιτρο βενζινοκίνητο με κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς -120 PS @ 6.000 rpm και 21,4 kgm @ 4.000 rpm. Σαφώς και αποδείχτηκε ταχύτερο από το ντίζελ και χωρίς ιδιαίτερα μεγάλη επιβάρυνση σε κατανάλωση, τουλάχιστον από τα 5,6 lt/100 km που είδαμε στο trip computer. Το αυτοκίνητο πατούσε σε 16άρες ζάντες, οι οποίες σαφώς και παρείχαν πιο ενδοτική κύλιση και ένιωθες το τιμόνι λίγο πιο κοφτερό, ίσως και λόγω του μικρότερου βάρους που είχε να διαχειριστεί το εμπρός σύστημα.

Προσεχώς (στην Ελλάδα) καλύτερα; Μειονεκτήματα; Η αλήθεια είναι ότι δεν υπήρχαν και πολλά για να βρούμε. Ο θόρυβος από το δρόμο είναι ένα κοινό πρόβλημα που ταλανίζει τα Mazda και, όπως και ο μεγαλύτερος αδερφός του, το CX-3 έχει το αναλογούν του. Αλλά ύστερα από τη σύντομη συμβίωση μαζί του μπορούμε να πούμε ότι ο αυτός θόρυβος κύλισης είναι κοινός τόπος για την κατηγορία παρά μειονέκτημα για το Mazda. Ακόμα να αναφέρουμε ότι το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας έχει καλή ρύθμιση, ακόμη και σε δρόμο 3A, ωστόσο όταν το ESC επενέβαινε η αλήθεια είναι ότι το έκανε λίγο απότομα.
Το νέο Mazda CX-3 διαθέτει όλα εκείνα τα συστατικά για να πετύχει μέσα στον κόσμο των crossover. Διαθέτει ντιζάιν, κοφτερό κράτημα και ζωντανά μοτέρ, στοιχεία ικανά για να το βάλουν, ειδικά το 1.500άρι ντίζελ, στη λίστα αγοράς του Έλληνα καταναλωτή. Δυστυχώς όμως, η έλλειψη σοβαρής αντιπροσώπευσης και επικοινωνίας θα το καταδικάσουν στην αφάνεια, τουλάχιστον μέχρι να αναταχθεί η σημερινή επιχειρηματική κατάσταση της Mazda. Κρίμα, διότι θα μπορούσε να κάνει πολλά από τα σημερινά, αλλά και επερχόμενα crossover μεγέθους σουπερμίνι να σκιαχτούν.

Τι λέει το
e-autoparts
Το νέο Mazda CX- έχει και το στιλ και την υπόσταση για να βάλει σε σκέψεις όποιον σκοπεύει να αγοράσει ένα κόμπακτ-«αστικό» SUV. Ας ελπίσουμε σύντομα ότι θα υπάρξει και στην Ελλάδα μια αντιπροσώπευση της προκοπής που θα προτείνει μια ανταγωνιστική τιμή λιανικής.
Τιμή Από € 18.500 (εκτιμώμενη)
Τεχνολογία 1.499 cc, i4, 2 EEK, άμεσος ψεκασμός, τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας, 105 PS/4.000 rpm, 22,4 kgm/1.400-3.200 rpm, αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 11,0” (εκτιμώμενο)
Τελική ταχύτητα 185 km/h (εκτιμώμενη)
Κατανάλωση 4,9 lt/100 km (εκτιμώμενη)
Εκπομπές CO2, 105 gr/km
Διαστάσεις 4.274 x 1.765 x 1.549 mm
Βάρος 1.200 kg (εκτιμώμενο)

ΠΗΓΗ: DRIVE

Δεν υπάρχουν σχόλια: